Privacybeleid

Het team

wij plaatsen niet onszelf, maar joúw project centraal

De naam Tricks for Bricks gebruiken we niet. Want wij plaatsen niet onszelf, maar joúw project centraal. In álles!

Vanaf het moment dat onze marketeers van jouw project een sterk merk maken. Alle ideeën en elke productie wordt daarbij ‘in-house’ ontwikkeld waardoor campagnes snel kunnen worden uitgerold, continu worden gemeten en waar nodig bijgestuurd.

Daarbij zijn onze verkopers de ogen en oren in het veld. Nog vóór hun eerste afspraak met potentiële kopers kennen ze het project door en door. Niet één vraag blijft onbeantwoord.

De vastgoedsector heeft vandaag vooral flexibiliteit en creativiteit nodig. Maar tegelijk het besef dat commercialisatie begint met kwalitatieve verkoopleads. Voor die combinatie gaan wij in elk project! Peter De Smedt

creativiteit, ervaring
en puur professionalisme

Het Tricks for Bricks team is samengesteld uit experten. Experten in vastgoed, experten in verkoop en experten in marketing. Maak hier kennis met hen.

Peter De Smedt

managing director

Snoep, vorkheftrucks, auto’s, verzekeringen, pacemakers, … Er zijn weinig producten waar Peter zijn marketingopleiding en -expertise door de jaren heen niét heeft voor gebruikt. meer »

Snoep, vorkheftrucks, verzekeringen, auto’s, pacemakers, … Er zijn weinig producten waar Peter zijn marketingopleiding en -expertise door de jaren heen niét heeft voor gebruikt. De passie voor het vak bracht hem als consultant bij toonaangevende bedrijven in binnen- en buitenland.

In 2007 stond Peter mee aan de wieg van het eerste Belgische, gespecialiseerde marketingbureau voor vastgoedontwikkeling. Vanuit dat apart venster op de markt werd het duidelijk dat er plaats was voor een nieuw bedrijf. Met geheel eigen accenten.

Vrije tijd staat voor Peter gelijk met reizen. Als gepassioneerd zeiler liefst naar bestemmingen aan het water.

« minder

Jo Borremans

project manager

Jo Borremans kreeg het ondernemerschap met de moedermelk binnen. Hem moet je niks leren over opportuniteiten zoeken en kansen grijpen. meer »

Jo Borremans kreeg het ondernemerschap met de moedermelk binnen. Hem moet je niks leren over opportuniteiten zoeken en kansen grijpen.

Dat bracht hem niet alleen tot zakelijke successen, het bracht hem en zijn gezin eveneens in een zeilboot nagenoeg de wereld rond.

Sinds hij terug in het land is, bouwt Jo mee aan het Tricks for Bricks succes.

Als project en productiemanager is hij de spil in het operationele Tricks for Bricks web.

« minder

Thomas Van der Sypt

sales manager

Thomas brengt zijn jarenlange ervaring als makelaar en zijn internationale opleiding in vastgoedkunde samen tot een onschatbare expertise in vastgoed meer »

Thomas brengt zijn jarenlange ervaring als makelaar en zijn internationale opleiding in vastgoedkunde samen tot een onschatbare expertise in vastgoed.

Die expertise gooit hij in de strijd om van uw project een verkoopsucces te maken.
Thomas wordt dus in de eerste plaats blij van verkoopovereenkomsten. Dat was trouwens al het geval toen hij de stiel leerde bij het Gentse vastgoedkantoor Defooz.

De zeldzame momenten dat Thomas niét met de verkoop van uw projecten bezig is, zit hij op zijn paard. Wel letterlijk te nemen in dit geval.

« minder

Astrid Roelant

sales consultant

Astrid is geboren tussen de immo-aanbiedingen. Het mag u dus niet verbazen dat zij direct na haar vastgoedopleiding de weg naar het Tricks for Bricks team vond meer »

Astrid is tussen de immo-aanbiedingen geboren. Het mag u dus niet verbazen dat zij onmiddellijk na haar vastgoedopleiding de weg naar het Tricks for Bricks team vond.

Als compensatie voor haar professionele verkoopactiviteiten, organiseert zij haar vrije tijd rond koopactiviteiten: Shoppen en de wereld rondreizen maken Astrid helemaal gelukkig.

« minder

Luk Coupé

graphic designer

Een schat aan ervaring. Dat is wat Luk aan Tricks for Bricks toevoegt. Hij waakt nauwgetzet over al onze projectmerken nadat hij er de brand guidelines heeft voor uitgezet. meer »

Een schat aan ervaring. Dat is wat Luk aan Tricks for Bricks toevoegt. Hij waakt nauwgetzet over al onze projectmerken nadat hij er de brand guidelines heeft voor uitgezet. Geen drukkerij is veilig voor zijn grafische arendsoog en daar profiteren alle Tricks klanten van.

In het weekend is Luk als trouwe AA Gent supporter in de Ghelamco Arena terug te vinden of trekt hij er op uit met zijn fiets.

« minder

Jan-Klaas Van Den Meersche

web developer

Jarenlang heeft Jan-Klaas zijn analytische geest gebruikt om websites te bouwen in tal van sectoren meer »

Jarenlang heeft Jan-Klaas zijn analytische geest gebruikt om websites te bouwen in tal van sectoren.

Die kennis en expertise gooit Jan-Klaas bij Tricks for Bricks in de strijd om de beste websites te bouwen en de meest efficiënte digitale campagnes van de vastgoedsector te voeren.

« minder

teamwork makes the dream work